Wdrożenie systemu CRM traktujemy indywidualnie. Jeśli pojawiają się nowe potrzeby - w ramach wdrożenia tworzymy nowe moduły i integrujemy je z istniejącymi modułami systemu. Między innymi dzięki tym czynnikom oferowany przez nas system jest "szyty na miarę", zarówno w sferze funkcjonalnej jak i budżetowej.

 

  Wdrożenie
Przebieg

wdrożenia

Zdalna instalacja i konfiguracja systemu na udostępnionym przez Klienta serwerze. Konfiguracja systemu obejmuje przygotowanie i zainstalowanie spolszczenia, ustawienie polskiej waluty, konfigurację kont użytkowników i ich poczty w systemie.

Dodatkowe

informacje

1. W ramach wdrożenia instalujemy i konfigurujemy odpowiednie środowisko serwera, na którym będzie pracował system.

 

2. Wdrożenie obejmuje instalację najnowszej wersji SuiteCRM.

 

3. W trakcie wdrożenia usuwamy nowe, a także znane nam wcześniej usterki utrudniające pracę w systemie SuiteCRM.

 

4. Instalowane spolszczenie dostosowujemy zawsze do wdrażanej wersji systemu.

 

5. Zainstalowanie dodatkowej szaty graficznej SpecINFO Theme dla SuiteCRM.

 

Gwarancja:

 

Udzielamy 1 miesiąc gwarancji na poprawność funkcjonowania wszelkich modyfikacji kodu wprowadzonych podczas wdrożenia systemu oraz ewentualne błędy krytyczne uniemożliwiające prace w systemie nie będące wynikiem niewłaściwego modyfikowania systemu przez administratora. W czasie okresu tej gwarancji wszelkie takie błędy będą przez nas nieodpłatnie usuwane.

 

Cena

800 zł netto (nie zależy od ilości użytkowników!)

 

KONTAKT:

Szczegółowe informacje są do uzyskania pod numerami telefonów:

 +48 660 208 735 , +48 602 679 637

lub pod adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.